Nu ik toch echt serieus begonnen ben van het opknappen van mijn 1986 2.0D W201, kom ik me bij dezen even voorstellen.
Deze W201 stond al jaren bij mijn schoonvader in de schuur en was van mijn vriendin. In februari zijn we verhuisd naar een huis met een grote garage, dus nu staat ie lekker dichtbij en ben ik begonnen met het opknappen.
Het dieseltje heeft nog maar 160.000 op de klok, maar was bij de binnenschermen compleet weggeroest. Ook de rest van de carrosserie vertoont hier en daar wat roestplekjes.
Op dit moment is de motor eruit en heb ik de binnenschermen los geboord. Aangezien ik nogal wat onderdelen nodig had, heb ik zo'n 3 maanden geleden een 1988 W201 donor op de kop weten te tikken. Van deze auto heb ik alles afgehaald wat ik nodig had en ik ben nu bezig om de rest van de auto te verkopen (iemand interesse?

Uiteindelijk is het de bedoeling om de auto helemaal over te spuiten in de originele kleur. Ik probeer de auto er weer zo origineel mogelijk uit te laten zien, zonder dat je kunt zien dat er aan geknutseld is...
Groeten,
Martijn