Ik zou me even voor Stellen
Mijn naam is Joep ( met het aan melden is er wat mis gegaan , niet goed opgelet bij me naam dus heeft me iPad José genoemd,) wellicht dat ik dit nog verander maar voorlopig op deze mooie naam blijf... Vind het wel wat hebben
Ik ben 21jaarjes oud word al snel 22 ( 1juni ) , ik heb een verlopig rijbewijs vanwegen het fijd dat ik met alcehol achter het stuur ben geklommen ben, ik wil daar niks overkwijd, dom stom ga zo maar door, het was een eenzijdig zwaar ongeluk gelukkig maar, ben er zelf zwaar van geschrokken en ben ook gestopt met drinken voor me eigebest wil ( 7 maanden),
maar goed waarom dit forum ik ben al dagen aan het rond lezen op het forum en het bevalt me , ben al vanaf dag 1 toen ik me rijbewijs onder de indruk van de W201 , echter hat ik een 206je . En nu helemaal niks het geld is er wel maar ik heb er nog flinke naweeën van het ongeluk,
Verder ben ik handig met me handjes kan veel en wil veel leren, ik heb verder geen verstand van auto's maar ik wil al een
Langere tijd eentje voor me zelf voor aan te sleutelen in me vrije tijd, daarom deze club je krijgt veel tevoren op je vragen en jullie delen veel met elkaar ,
. En ik wil in de toekomst me eigen project te vertonen ,
Ik werk verder als kok, heb er ook voor gestudeerd dus het is soms allemaal Chinees voor mij , maar hoop veel te leren via internet,
Dit was het in het kort Gr. Joep (José)
Ow ja verder heb ik dyslexie