door Stern » 16 apr 2012, 12:38
De CLK had het alleen op gas. Het probleem zou toendertijd mogelijk verholpen kunnen worden door o.a. nieuwe kabels, maar zekerheid kon niet worden gegeven. En aangezien de garage niet het LPG had ingebouwd, dat was gebeurd bij AISB in Baarlo, ca. 250 km, en ook niet dirket om auto's met LPG staat te springen auto, zit je dan ook in een moeilijk parket, nieuwe kabels, waren niet geodkoop, 12 stuks, en dan nog geen zekerheid of het euvel verholpen zou zijn. Uitbouwen en 35.000 km per jaar op benzine te gaan rijden, verbruik 1 op 8, was ook niet aantrekkelijk. Heb uiteindelijk de auto verkocht en een ml diesel aangeschaft, en mezelf voorgenomen geen auto meer op LPG te gaan kopen/zetten.
Lees net ook weer een topic over een probleem met LPG.
Mijn inziens is LPG interessant als je niet ver vanaf een goede betrouwbare LPG inbouwer woont, aangezien de meeste garages geen voorstander zijn van LPG, in de regel weinig auto's met LPG in onderhoud hebben, vaak ook geen 2 dezelfde, waardoor er op dit gebied nauwelijks kennis aanwezig is.
En dat is jammer, want zou er kennis aanwezig zijn, en het probleemloos kunnen werken, is het een mooie, schone en financieel een aantrekkelijke keuze.
Gr. Stern
Even voor de duidelijkheid: ik heb helemaal niets met Stern te maken, ben geen medewerker o.i.d. bij deze organisatie.