door Stern » 26 maart 2012, 21:29
Beste Youssef,
Onderstaand de foto's voor een betere uitleg, voor zover het nog niet duidelijk genoeg was:
Foto 1.
Zijn de bouten aan de binnenkant van het scherm, deze kun je allemaal een slag los maken, waarna je met je vingers onder de rand welke onder de bout zit het scherm omhoog kan trekken, zodat de kant aan de motorkap iets omhoog komt, en de nuitenkant op dezelfde hoogte blijft. Als je de bouten maar een klein beetje los heb gedraaid, blijft het scherm na het omhoog trekkken gewoon op dezelfde plaats, aangezien deze nog steeds een beetje strak zit.
Foto 2.
Is de bout in close up, hierbij kan je al zien dat het scherm omhoog en omlaag kan. Draai je deze bout eruit, is het helemaal duidelijk, het scherm kan nl alleen omhoog en omlaag, en niet naar voren of naar achteren.
Foto 3.
Door deze moer los te draaien, kan je de motorkap stellen.
Het lijkt mij verstandig om de linkerkant met de rechterkant te vergelijken, zowel het scherm als de motorkap, voor mijn gevoel moet de ruimte aan de boven- en onderzijde van de bouten en moeren vrijwel gelijk staan. Zit er bij jou een groot verschil, zal dat waarschijnlijk het euvel zijn. Zitten ze bij jou al gelijk, en valt er verder niets meer te stellen, dan heb je een ander probleem.
Indien nog niet helemaal duidelijk, verneem ik het gaarne.
Nogmaals succes, 3x is scheepsrecht!
Gr. Stern
- Bijlagen
-

- foto3.JPG (83.78 KiB) 2855 keer bekeken
-

- foto1.JPG (89.68 KiB) 2855 keer bekeken
-

- foto2.JPG (98.66 KiB) 2855 keer bekeken
Even voor de duidelijkheid: ik heb helemaal niets met Stern te maken, ben geen medewerker o.i.d. bij deze organisatie.