[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
W201 loopt goed op LPG én benzine? : LPG Specifiek W201 - 2

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 29 maart 2024, 02:11

W201 loopt goed op LPG én benzine?

Specifieke zaken omtrent het rijden op LPG kunnen hier geplaatst worden zodat we alles over LPG hier verzameld hebben staan.

Re: W201 loopt goed op LPG én benzine?

Berichtdoor Tom58 » 20 maart 2012, 19:33

ik heb er een jaar LPG op zitten, ben zéér tevreden en ik heb geen klachten van welke aard dan ook.
motor loopt op benzine super....en op LPG ook, ik merk echt geen verschil, maar de precisie rijders hebben ongetwijfeld wat aanmerkingen, maar ik hou in mijn achterhoofd dat het een automobiel is van 26 jaar oud, en gezien de toenmalige eisen en de huidige, aangaande motorinhoud en brandstofkeuze, totaal verschillen, is het een zegen om met een 190E op gas te rijden.
goed onderhoud en niet beknibbelen op onderdelen/vloeistoffen.....heb je het grootste voordeel te pakken!

Tom
' alles van waarde is weerloos'
Tom58
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 19
Geregistreerd: 12 dec 2011, 07:41
Woonplaats: Hilversum
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Ja

Vorige

Keer terug naar LPG Specifiek W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten