[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Verf op je lak, tip/oplossing. : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 03 mei 2025, 08:48

Verf op je lak, tip/oplossing.

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Verf op je lak, tip/oplossing.

Berichtdoor Joppie 65 » 19 maart 2012, 21:14

Kwam er vandaag achter dat iemand al dan niet per abuis verf op mijn auto had gespoten, het was een nevel uit een spuitbus, kalnrood op mijn impala grijs metallic kleur balen dus. :cry: Echter mijn buurman had een tip, voorzichtig wegpoetsen met een doekje met een beetje remschijfreiniger...en voila niets meer te zien. :)
Daarna wel nog even een poetsbeurtje gegeven met autoshampo met wax...
Groeten Jozef
Joppie 65
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.3
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Ja
Andere wagens / opmerkingen:

Re: Verf op je lak, tip/oplossing.

Berichtdoor W201Daan » 19 maart 2012, 21:41

Of terpetine, benzine, wasbenzine enz ;) Die spuitbusverf van motip e.d. kan nergens tegen dus het is geen ramp gelukkig!
W201Daan
Expert Boarder
Expert Boarder

Type wagen: 190E 1.8
Bouwjaar: 1991
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Verf op je lak, tip/oplossing.

Berichtdoor Bobracing » 19 maart 2012, 21:50

Met goede poets van 3m poets je het er zo vanaf ;)

Heb je oude dikke lak op je Benz wil het vluchtig met thinner ook nog wel gaan...

Heb ooit eens van een Benz me plekken weggewerkt waar ze een klein krasje van 1cm hadden weggespoten... dus je zag een vlek van 20cm... Heb een half uur lang met wat thinner deze laklaag eraf gehaald tot ik de kras weer zag... beetje lak ingezet en weggepoetst... resultaat was perfect.

Ik moet wel zeggen dat je moet weten wat je doet anders kan het goed fout gaan...
Bobracing

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201