Het probleem is nog steeds niet opgelost

De schakelaar, en de draad vanaf de schakelaar die naar het relaiskastje toe lopen zijn in order Je hoort het relais schakelen en dat signaal is ook te meten. De draad die van voor naar achter loopt is ook in orde. De draad heeft hij ergens onder het stuur losgemaakt van de zekeringkast. Deze draad geeft gewoon keurig stroom door (getest met stroomdraad van de radio, en een lampje aan de andere kant van de draad bij de achterruit). We hebben ook het relaiskastje uit mijn andere W201 geprobeerd, maar ook dat helpt niets.
Het lijkt er nu dus op dat het relais prima werkt, alle bedrading in orde is, maar de zekeringkast geen spanning op de draad naar achter zet zodra je de achterruitverwarming inschakelt. Het heeft (nog) niets met de achterruit zelf te maken, want de draad naar het raam heeft de hele tijd aan lampje gehangen omdat dat iets makkelijker test. Het probleem lijkt dus in de zekeringkast te liggen. Ze zekeringen zelf zijn in orde, al hebben we niet weten te achterhalen welke zekering voor de achterruitverwarming gebruikt word. We hebben met 3 man naar de sticker gekeken die op het klepje van de zekeringkast zit, maar we kwamen er niet echt uit
Mijn vraag is of iemand technische documentatie heeft van deze zekeringskast zodat je exact kan zien welke draad voor welk signaal word gebruikt. Onder het stuur kun je redelijk eenvoudig de kabel vinden die naar de achterkant van de auto loopt. Helaas is wat lastiger om te bepalen hoe deze kabel van onder het stuur precies richting de zekeringkast loopt. Als je vanaf de bovenkant (motorkap) naar de stekkers kijkt die naar de zekeringkast lopen, raak je het spoor een beetje bijster.
Ik praat op dit moment een beetje buiten mijn kunnen, want electronica is nooit mijn sterkste vak geweest

Alle informatie is in ieder geval gewenst!
Ik heb zelf zitten denken of het misschien een optie is om de hele zekeringkast te vervangen. Ik weet niet of deze nog een beetje te vinden zijn? Het probleem kan natuurlijk dan nog steeds in 1 van de pluggen met kabels zitten die je onderin de zekeringkast steekt...
Ik stop maar met praten voor het nog onduidelijker word

Ik hoop dat er liefhebber onder ons is die de electronica van de W201 op zijn duimpje kent! Daarnaast zou documentatie van de zekeringkast zelf erg prettig zijn
Alvast bedankt voor het meedenken!
Gr,
Dennis