Leuk om dit allemaal te lezen.
Mijn verhaaltje :
Heel simpel eigenlijk, baan kwijt geraakt en leasebak inleveren. Dus op zoek naar een betrouwbare, goedkope auto die comfortabel rijdt en er goed uitziet. Nogal wat wensen dus.

Nou had ik vroeger een collega die een 190D reed. We werkten toen in Duitsland. Gemerkt dat die auto perfect reed, zuinig was, comfortabel was en er goed uitzag. Zoiets moest het dus gaan worden. Gezocht bij autobedrijven en marktplaats en zowaar, op marktplaats een mooie 190D gevonden uit 1985, 135.000 km op de teller voor een redelijke prijs. Mooie foto erbij. Bellen, afspraak gemaakt voor een proefrit en gelijk verkocht ! (ik dus

) Alle informatie zat erbij, aflever papieren van de fabriek, onderhoudsboekjes, instructieboekje ,etc. Inmiddels al 1500 km gereden en genieten. Voorheen als leasebakken Alfa Romeo gereden, maar de Benz overtreft de leasebakken zeker. Wel weer zicht op een nieuwe baan evt. met leasebak, maar deze gaat voorlopig niet meer weg ! Ga voorlopig alleen een armsteun monteren, heb ik al gekocht, en lekker toeren.
Heb alleen nog geen foto's kunnen maken, gebeurt binnenkort wel.
Greetz, Cees