De liefde voor de C Klasse sportcoupe is weer op gaan spelen en heb al een beetje rondgekeken, vooral de Kompressor uitvoering zie ik wel voor mijn deur staan.
Nu snappen jullie ook wel dat ik mijn 190D niet zomaar voor en appel en een ei weg ga doen en wil hem dus eigenlijk niet inruilen omdat hij dan echt niet op zijn waarde zal worden ingeruild.
Een aantal van jullie hebben mijn 190D in levende lijve gezien en weten dat dit geen rommel exemplaar is maar tip top in orde (ok mijn deurpaneel moet ik nog wel in orde brengen

De teller staat inmiddels op bijna 140.000 km en krijgt over 2 weken weer een grote onderhoudsbeurt bij mijn vast garage.
In 2010 is de auto getaxeerd op €7500,- maar dat is natuurlijk geen vraagprijs, dat snap ik ook nog wel.
Kunnen jullie mij eens jullie gedachten geven wat ik nu voor mijn Benz moet gaan vragen als ik hem te koop zou gaan zetten?
Natuurlijk komt hij als eerste dan hier op het forum te staan maar wellicht ook gewoon op speurders of marktplaats.
Ik heb geen haast en rijd nog met plezier iedere dag in mijn Benz dus overhaast opruimen ben ik zeker niet van plan.
Heb alleen geen idee wat ik er voor zou moeten vragen dus alle hulp is welkom

Voor de mensen die de foto's nog willen zien kunnen hier terecht:
gr
Erwin