Het is nu 01 mei 2025, 20:36
Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel, met de W201 kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.
door Mercedes190d » 13 okt 2009, 11:36
hallo
ik heb 190 diesel die omgebouwd is.
hij was dus eerst benzine.
nou vraag ik mij af, wat hebben ze allemaal gedaan, hebben ze hele motor vervangen. of niet.
en was het dan eerst een 2.0 liter benzine. en zou de kilometerstand dan wel kloppen. want bij mij staat 209000 op de teller. meestal hebben benzines weinig gereden, dus wel een voordeel misschien.
-
Mercedes190d
-
door Mercedes190d » 13 okt 2009, 13:21
maar waarom doen ze dat, ze kunnen dan beter hele nieuwe auto kopen, want het kost volgens mij veel om een complete dieselmotor erin te gooien met alle aanpassingen er nog bij. dat zal toch duur zijn. die van mij komt uit frankrijk. daar hebben ze niet zoveel wegenbelasting voor de diesel als hier. maar toch meestal voor 1500 euro heb je een complete nieuwe auto 190 diesel van 89.
-
Mercedes190d
-
door Watahyahknow » 11 feb 2012, 22:54
een wegenbelastingvrije 190 benzine kost(e) op autoscout.de niet zoveel als een diesel en het verschil in prijs is(was) genoeg om de ombouw te doen met een niet wegenbelastingvrije 190 diesel als donor
aan materiaal ben je dan voor de twee auto's rond de 1700 euro kwijt terwijl je als het een nette auto is de dieselversie omgekeurd kan verkopen voor 2500 euro of meer
-

Watahyahknow
- Platinum Boarder

-
- Type wagen: N.n.b.
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Andere wagens / opmerkingen:
Keer terug naar Diesel specifiek W201