hoi , nou hierbij kan je wel op weg helpen

, ja ik heb uit het verre verleden genoeg BMW,s gehad .
punt 1 : betrouwbaarheid is goed
naar smaak kan je bijna elke type nemen alleen heeft de ene zijn voordeel en de anere zijn nadeel.
ik denk in jouw geval dat het zal gaan om een E36 type neem ik aan ?
persoonlijk om de kostens te drukken zou ik dan voor een 318i gaan
de motor van een 316i is eigenlijk net wat aan de krappe kant waardoor het vermogen / prestatie tegenvalt.
de eerste type 316i had als optie stuurbekrachteging en de 318i was dat standaard.
roest: goed opletten net zoals bij de meeste auto's maar specifiek : achteras , dorpels , achterkant koffer en net eronder dat gedeelte.
nou let goed op waneer een BMW in onderhoud is geweest dit verteld het goede en de slechte boodschap van deze auto.
koop geen automaat van dit type , ik heb er nooit 1 gehad en zou het ook niet willen , de e30 kan wel latere modelen ook wel , maar hier geld goed aantoon baar onderhoud. wat eigenlijk geld voor het algemeen dus.
dan het volgende wil je een echte BMW rijder worden , tja dan praten we over de 6 cilinders
de 320i is zeer goed tedoen en het verschil met de 316 en 318 hoeft dit verbruik niet groter tezijn en waarscheinlijk aan je rechtevoet liggend natuurlijk kanhij zuiniger zijn dan de 4 cilinders
je hebt de gewone 320i en de 320i me vanos , vanos geeft wel eens problemen kies dan voor het oeroude systeem van de gewone 320i , wel zijn dit de nieuwe type blokken met 24 kleppen
ik kan er wel meer over kwijt maar probeer het leuk tehouden , kortom ze zijn wel betrouwbaar en kwaliteit bij een goed onderhouden auto is zeker wel goed het is tenslotte een duitser
succes met zoeken