[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Kleurnummers : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 03 mei 2025, 08:58

Kleurnummers

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Kleurnummers

Berichtdoor WJ15129 » 25 jan 2012, 18:30

Hallo,

Weet iemand het kleurnummer van de wieldeksels?
Toen ik mijn auto kocht zaten er drie op. Nou heb ik op marktplaats nog drie gevonden en gekocht, maar ze zijn een beetje afgebladderd en de kleur lijkt iets anders. Dus nu wil ik proberen ze alle zes op te knappen en dan het liefst in de kleur zoals ze horen.
Als iemand het weet , graag.
En als ik dan toch bezig ben: de originele kleur van de dorpels? Dan kan ik die ook wat opknappen.

Groeten,
Willem
Groeten Willem uit Lelystad
WJ15129
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re: Kleurnummers

Berichtdoor Richard Salden » 25 jan 2012, 18:44

Even gebruik maken van jou topic: Als iemand het kleurnummer heeft van AMG monoblock velgen zou ik dat ook graag willen weten.
Richard Salden
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1991
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201