24 jaar kom uit de hoofdstad van Noord holland
zoals men ziet ben ik marokkaans

ben echt opgegroeid met deze auto me pa rijd al jaren verschillende diverse W201 tjes
die heeft dan ook een hele mooie Mercedes 190D Mintgroen Metallic uit 1989 ETOILE Edition..
deze vind je bijna nergens meer deze is origineel met groene leren bekleding en interieur fabriek deze auto is in perfecte staat..
Nu heb ik zelf vorige week een 190D 2,5 diesel ,5 bak uit , augustus 1986 gekocht..
de motor is in goede staat heeft geen gekke tikken erin en de auto zelf heeft 270.000 KM gelopen.
auto vereist wel een complete restauratie alhoewel wel een APK erop zit tot 2011 ?
dit verbaaste mij echter maargoed motorsteun moet dus vervangen worden voorruit moet vervangen worden remschijven remblokken etc. bestuurdersraam raammeschanisme stuk net als de vacuumpomp deurvergrendeling bestuurderskant.
en nog een aantal kleine dingen.
interieur zitten scheuren in A/B stijlen en bestuurderstoel
deze worden allen vervangen of gerepareerd .
de auto zelf heeft nog een aantal gaten onderin 5 stuks die gelast moeten worden.
en ga zo maar verder..
voor diegene die dit leest krabt zich natuurlijk op zijn hoofd en vraagt zich af of het waard is..
de auto zelf gekocht voor 1400..
word dit jaar wegenbelastingvrij.. en tegenwoordig vind je ze niet snel meer voor een mooi bedrag of erger nog allen met een slechte motor of wat ze doen tegenwoordig is benzine W201 een diesel motor in plaatsen met een benzine bak??

heb afgelopen 2 maanden dan ook wel 16 W201 diesels gezien met allen geen originele motor..
maar allemaal benzine geweest.
de auto zelf is origineel Nederlands !!
ben ik wel blij mee..

dit is dus wie ik ben en