K. Ik sta helemaal open voor goede oplossingen
Bigidiot Heb jij een betere oplossing voor het "directe rijwind probleem" van LPG?
Nogmaals ik snap dat er een verschil is tussen LPG en Benzine, en dat de W201 geen mega geavanceerde moderne CPU auto is waar je een subtiele ontstekings instelling aanpassing kunt doen tav het ontbrandingspunt van LPG en Benzine, maar ik ervaar dat mijn 2.3 uitstekend loopt op LPG en benzine, en ik kan me voorstellen dat het nóg beter kan op of LPG of benzine en dat een rollenbank dat ook uit kan en zal uitwijzen, maar is het nou zo moeilijk te begrijpen dat er ook een erg acceptabel compromis te vinden kan zijn?
Ik vind het erg merkwaardig dat er zo "religieus" wordt gereageerd op bepaalde voorkeuren van brandstof.. Ok je kunt een diesel liefhebber zijn, of een benzine liefhebber maar er word hier wel erg vaak gereageerd met "LPG=sowieso fout, punt".. "gas is om op te koken" , "LPG kan alleen maar kapot lopen", terwijl er juist erg veel ervaringen worden gepost waarbij het juist WEL erg goed gaat, en de negatieve ervaringen vrijwel uitsluitend gebaseerd zijn op "hear say" of gebaseerd op hele oude verhalen over installaties van vroegah..
Ik blijf gewoon lekker goedkoop op LPG kachelen en blijf eerlijk posten wat mijn ervaringen op LPG zijn, en is het KUT en loopt mij 2.3 in gort? Dan zal ik dat posten en kunnen we leren van mijn ervaringen, maar voorlopig loopt het fan-tas-tisch en lach ik mijn de penis uit de pantalon elke keer als ik tank