Ik ben Lydia 42 jaar oud, ik werk fulltime bij een grote bankinstelling, heb 1 zoon van 13, 2 honden, 2 paarden, 1 pony, 3 geitebokjes, kippen, konijnen, duifjes en eer ik mijn laatste huisdier vergeet.... een man

Ik heb 2 190ers een K6 2.0 automaat uit 1986 (net "oldtimer" geworden) en een 190E 1.8 uit 1993
De K6 is superdeluxe met werkelijk alle mogelijke opties en de 1.8 is daar het tegengestelde van maar daar rij ik wel het meeste mee.
Eerlijk gezegd gebruik ik die laatste voor alles, de buitenkant is puntgaaf, technisch is deze auto ook perfect onderhouden we hebben deze wagen indertijd nieuw gekocht en er nooit spijt van gehad, heeft nu bijna 280000 op de klok staan en loopt zoals gezegd als een zonnetje.
De K6 heb ik zelf gekocht, werd me aangeboden en ik viel meteen op het geweldig mooie interieur en alle luxe accessoires. (volgens Ruud mijn man dus niet echt slim

Welnu In het begin liep de auto geweldig, maar nu (regelmatig niet altijd) begint hij enorm te stotteren als ik een paar kilometer gereden heb, als ik dan weer een aantal kilometers verder ben dan gaat het weer over en loopt de auto weer lekker.
Als ie zo stottert dan lijkt het wel een tractor als ik optrek, de hele auto schudt dan op en neer.
Ik tank euro 95, de auto loopt (stad) 1 op 10, autoweg (130/40) 1 op 11.5
Wie weet wat dit kan zijn?