[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Startmotor demonteren : Algemene vragen over jouw W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 01 mei 2025, 08:19

Startmotor demonteren

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen W201 wat niet in een andere forum past.

Startmotor demonteren

Berichtdoor soesi » 12 dec 2011, 11:26

Hallo,

De startmotor van mijn Mercedes 190D is defect en zou deze graag zelf willen vervangen. Maar bij het demonteren kom ik erachter dat er weinig werkruimte is rondom de startmotor. De onderste bout kan ik wel losdraaien maar bij de bovenste kan ik er niet makkelijk bij. Iemand een idee hoe ik deze kan demonteren?
soesi
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1984
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Startmotor demonteren

Berichtdoor Semrick » 12 dec 2011, 12:26

Beste Soesi,

Ik zie dat je sinds vandaag nieuw bent op ons forum en dat dit het 2e topic is dat je hebt geopend. Je hebt je echter nog niet officieel voorgesteld.
We stellen het erg op prijs dat nieuwe leden zich eerst even voorstellen. Liefst met 1 of meerdere foto's van hun auto. Dat voorstellen kun je hier doen; viewforum.php?f=11

Ik zet dit topic voorlopig even op slot tot je jezelf hebt voorgesteld.
Semrick
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw W201