[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Rode 190 2.5D in Essen niet de moeite waard : Algemene vragen over jouw W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 01 mei 2025, 10:36

Rode 190 2.5D in Essen niet de moeite waard

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen W201 wat niet in een andere forum past.

Rode 190 2.5D in Essen niet de moeite waard

Berichtdoor Cor201 » 08 dec 2011, 22:58

Ik vind het leuk om te zoeken naar een mooie Mercedes. Is gewoon een hobby en/of afwijking? Het gaat mij niet om de handel. Ik ben blij met mijn eigen baloro rote merc. Als ik een erg mooie vind met een redelijke prijs neem ik hem mee. Die mag dan voor weinig meer wel weer weg. Is hij erg mooi verkoop ik eventueel weer mijn eigen. Gewoon de kosten er bij en iets erbij voor de moeite. Er staat een mooie rode 190D met 2.5L te koop in Essen.o.a. bij Autoscout. Ben ik dus geweest. Heeft 144.000km op de klok staan en wordt aangeboden als erg goed. 2de eigenaar. Je kunt je de reis besparen tenzij je graag een auto koopt met: 4 verrotte portieren, niet werkend schuifdak, lekke kofferbak, lekt ook helemaal tegen de achterbank aan, rotte spatborden (4 stuks), totaal doorgezakte bestuurdersstoel, vermoedelijk een ton of 6-7 gedraaid. Het enige positieve: de staat van de lak en de motor wou starten!
Cor201
Laatst bijgewerkt door Semrick op 09 dec 2011, 10:08, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: topictitel aangepast
Cor201
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190D 2.5
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re: Rode 190 2.5D in Essen niet de moeite waard

Berichtdoor Semrick » 09 dec 2011, 10:12

Hallo Cor,

Bedankt voor de waarschuwing.
Dat voorkomt misschien dat nog een clublid voor niks die kant op rijdt.

Alleen ik heb zitten zoeken naar deze auto om een link en/of foto te kunnen plaatsen maar ik kan hem niet meer vinden.
Semrick
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
Andere wagens / opmerkingen:

Re: Rode 190 2.5D in Essen niet de moeite waard

Berichtdoor Bassje » 09 dec 2011, 11:52

Dit soort tips zijn altijd erg handig, bedankt daarvoor! Kun je misschien de link van de advertentie nog even hier plaatsen?
Bassje
Erelid
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja

Keer terug naar Algemene vragen over jouw W201