Het is nu 02 mei 2025, 23:31
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door Almech » 17 nov 2011, 22:59
beste forum bezoekers
ik heb een vraag of iemand mij kan helpen met een adres van een goede monteur die mij de deuren kan afstellen en de dakraam kan monteren zit er nu los in
het is namelijk zo dat ik mijn auto pas terug heb van een spuiter die mij niet naar behoren heeft behandeld ik mag gerust zeggen opgelicht afgezien van het feit dat mijn spuit werk om te huilen is
heeft deze man ook mijn dakraam gedemonteerd en er gewoon los in gelegd en mijn deuren hangen scheef ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleem
Alvast bedankt
-
Almech
- Junior Boarder

-
- Roepnaam:
- Type wagen: 190D 2.5
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
door VmaX » 17 nov 2011, 23:11
Dat is heel vervelend voor je

Het zou wel helpen als je jezelf even voorstelt op dit forum en een paar foto's laat zien van wat er mis is met je auto, en verteld in welk stad je woont.
-

VmaX
- Diamant Boarder

-
- Roepnaam:
- Type wagen: 190E 2.3
- Automaat: Ja
- Andere wagens / opmerkingen:
door Almech » 17 nov 2011, 23:18
ja sorry ik ben niet zo bekend met het hele computer gebeuren ik zal morgen even een paar foto's plaatsen als het lukt
-
Almech
- Junior Boarder

-
- Roepnaam:
door Almech » 17 nov 2011, 23:30
zal me even voorstellen ik heet Ali en ben 32 jaar komt uit brunssum Limburg
heb deze Mercedes gekocht van een kennis moest het een en ander aan gedaan worden
en ben langzaam gaan kijken heb er verschillende las werkzaamheden aan laten doen en toen voor de spuit beurt gaan kijken voor een spuiter ja en dat heeft me helaas geld gekost en niks op geleverd

Maar ja ik had hem toch graag in orde
-
Almech
- Junior Boarder

-
- Roepnaam:
door HansMercedes » 17 nov 2011, 23:34
Hoi Al ik snap dat je nog een beetje moet wennen hier ,maar voorstellen doen we in een ander topic ,maar oke dat komt dan wel een keer . vind het vevelend dat je slecht bent behandeld door die spuiter ,maar helaas zijn er nog van die bedrijven die er een zootje van maken . je woont te ver weg voor mij anders zou ik er wel even naar kijken hoor ,maar het lijkt me stug dat er in limburg geen goeie monteurs te vinden zijn die je even willen bij springen . we zien je foto's wel een keer verschijnen grt hans
-

HansMercedes
- Diamant Boarder

-
- Roepnaam:
- Type wagen: 190E 2.6
- Bouwjaar: 1989
- Andere wagens / opmerkingen:
door Almech » 17 nov 2011, 23:45
hey hans bedankt voor je reactie inderdaad ik weet mijn weg hier nog niet echt op dit forum maar dat zal ongetwijfeld lukken aangezien ik hier wel vaker zal komen nu
ja ik hoop ook een goede monteur te vinden hier in Limburg
-
Almech
- Junior Boarder

-
- Roepnaam:
door rudmer » 19 nov 2011, 16:13
Hey al
als het een handmatig dak raam is, is het niet zo``n grote klus.
als je de gelijder rails van het dak ziet zitten daar schroevjes in deze haal je er uit ,
dan haal je de strips er af die met de schroefjes vast zitten en dan schuif je achterkant
van het dakraam er eerst in. dan schuif je het dak helemaal naar achteren en plaats je de
metalen strips weer en de schroefjes er in.
mvg rudmer
-

rudmer
- Fresh Boarder

-
- Type wagen: 190
- Bouwjaar: 1983
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201