[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
TIP voor onderhoud Garage in Huizen : Algemene vragen over jouw W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 01 mei 2025, 15:34

TIP voor onderhoud Garage in Huizen

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen W201 wat niet in een andere forum past.

TIP voor onderhoud Garage in Huizen

Berichtdoor Nyons » 15 nov 2011, 18:39

Beste forumleden,

Ik wilde dit al veel eerder doen, maar nu dan bij deze. Vandaag mijn W201 gebracht bij Auto Centrum Huizen, Nijverheidsweg 19, Huizen telefoon 035-5234254. De auto was weer aan zijn APK toe. Ik wil hier even kwijt dat dit bedrijf wordt gerund door twee Turkse vrienden. De service is altijd perfect. Buiten de APK om controleren ze de banden spanning olie etc. Ruitenwisservloeistof wordt gratis bijgevuld. :)

Voor mensen die in de buurt van Huizen wonen is dit een aanrader. ;)

Groetjes

Harry
Nyons
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re: TIP voor onderhoud Garage in Huizen

Berichtdoor HansMercedes » 15 nov 2011, 18:49

leuke tip Harry ,maar moet wel zeggen dat de banden spanning bij de keuring hoort dit jaar :) wel netjes dat ze ook de ruitensproeier bijvullen en olie controleren .nu moet ik zeggen dat wij dat ook doen tijdens de keuring want het zijn toch je klanten he en daar mag je best wel wat extras voor doen grt hans
HansMercedes
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1989
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw W201