door Thomas » 22 okt 2011, 16:47
naja 60 euro....? die dief heeft vast niet voor de 1e keer benzine gestolen., je kan de schuld ook bij de overheid leggen, benzine is geen basisbehoefte, maar het komt wel dicht in de buurt. wat ik ermee bedoel is, of de dief ook nog die tank benzine had gestolen als de overheid niet zo'n hoge accijns op de brandstof had gedaan...
ik wist niet dat auto's niet van achter getest worden, maar hoe korter zo'n auto wordt hoe beter de kreukelzone werkt. helaas is dit geval nog niet genoeg.
ik vindt het diep triest dat de overheid zich bezigheid houdt met het milieu tenkoste van de veiligheid. In china vervuilt iedereen zoveel als ze willen, maar hier in Nederland geven ze mensen vrijwaring voor autobelasting te betalen wanneer de auto een lage co-uitstoot heeft. De autofabrikanten springen daarop in, en beginnen gelijk de autootjes lichter te maken zodat een 3cilinder motorje voldoende is (c1, 107, aygo etc).. "Neej die airco moeten blijven zitten maar de verstevigings/beschermings-balken in de zijportieren kunnen er wel uit"..
Als je met een peugeotje 107 van de zijkant wordt aangeraden heb je echt een heel groot probleem...