Ik zal me even voorstellen, ik ben Mohamed, ben 24 jaar studeer informatica aan de Hogeschool van Amsterdam.
Ik ben een grote Mercedes oldtimer fan, hoe het komt weet ik niet haha

Ben van plan een 190D te importeren vanuit Duitsland maar weet niet alle stappen, dus als iemand info of tips heeft hoor ik het graag !
Ik vind Mercedes oldtimers gewoon wat hebben, de vorm, uitstraling, geluid het is gewoon prachtig.
Mijn Opa was als het goed is een van de eerste met een Mercedes oldtimer (toen was het geen oldtimer

Ik heb het nagevraagd maar jammer genoeg heeft niemand meer foto's van de auto's

Ik wil graag een oldtimer 190D kopen niet omdat het belastingvrij is (is wel een pluspunt) maar gewoon omdat het een auto is die gewoon wat uitstraalt, elke keer als ik er een zie rijen dan word ik wel een beetje jaloers haha.
De nieuwere modellen die doen me eigenlijk niets, ze zijn wel mooi daar niet van maar ik zie ze als dood normale auto's, Mercedes oldtimers zijn dat niet het zijn auto's met klasse!
Ik hoop veel op te steken hier op de forum en misschien ben ik binnenkort eigenaar van een W201!

Mo