- omslag-amy-e1318664156577.jpg (13.03 KiB) 722 keer bekeken
Afgelopen week heb ik een abonnement genomen op een nieuw, nog te verschijnen magazine: Auto Motor Youngtimer. Voor mij als youngtimer bezitter/liefhebber natuurlijk altijd interessant. Zeker omdat Mercedes bij de Youngtimers altijd een grote rol speelt, en ik er vanuit ga dat dit hier niet anders zal zijn, maar het is ook gewoon ook leuk om te lezen welke andere auto’s er in de periode van onze Mercedes modellen rondreden.
En omdat er tot het eind van deze maand 10% extra korting gegeven wordt bij voorintekening op een abonnement (welke volgend jaar overigens slechts 19,75 kost voor 6 nummers, losse nummers 3,95) toch wel leuk om alvast te abonneren.
Persoonlijk durf ik er wel van uit te gaan dat het met de kwaliteit wel goed komt, ik zag op de website dat in de redactie onder meer plaats hebben genomen de hoofdredacteur van Auto Motor Klassiek én de hoofdredacteur van Het Automobiel, naast mensen als Leo de Haas, bekend van TV, e.a.
Onderstaande een stukje van de website http://www.amyoungtimer.nl:
De geboorte van een nieuw magazine!
Auto Motor Youngtimer gaat er komen. De beslissingen zijn genomen en er wordt inmiddels druk overleg gevoerd met de nieuwe redactie. Een redactie die bestaat uit klinkende namen uit de autoindustrie en de autojournalistiek. Mannen met passie. Passie voor datgene wat jou ook voortbeweegt… de youngtimer.
Vorige week werd de beslissing genomen op de redactie van Auto Motor Klassiek - de grote broer van de nieuweling – om toch maar eens een auto- en motorblad speciaal voor de steeds maar groeiende groep van youngtimerliefhebbers te maken. Het weekend erna werd al druk besteed aan het wensenlijstje waar de nieuwe telg in bladenland aan moet gaan voldoen. Wat er aan redactie in komt en bovenal schrijven over wat we zelf leuk vinden. En op de manier die we zelf leuk vinden.
Deze week wordt er tussen de bedrijven door druk overleg gevoerd met de nieuwe redactie. Items besproken en neuzen gericht. Misschien wel één van de leukste aspecten aan het opzetten van een nieuw tijdschrift. Tenslotte hebben we het bij deze mensen niet alleen over professionals, maar ook over liefhebbers. Mensen die het leuk vinden om datgene te doen waar ze goed in zijn. Schrijven over youngtimers.....
Kijk voor het volledige artikel en instructies om voor in te tekenen en in aanmerking te komen voor 10% korting op:
http://www.amyoungtimer.nl/de-geboorte- ... gazine/32/