[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Dat is supergaaf! Wrapp'n! : Algemene vragen over jouw W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 01 mei 2025, 06:54

Dat is supergaaf! Wrapp'n!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen W201 wat niet in een andere forum past.

Dat is supergaaf! Wrapp'n!

Berichtdoor VmaX » 09 okt 2011, 18:59

Ik vind net deze site http://prowrap.nl/kleuren.htm
En wat lijkt me dat ongelofelijk gaaf om mijn Benz eens geheel mat zwart te wrappen :woohoo:
Met donkere achterramen en maximum donkere zijruitjes. Mafia stockcar.. :lol:
Schijnt voor rond de € 1.000,- te kunnen, minstends 3 jaar goed te houden en de lak eronder perfect te beschermen.
Of helemaal zilver :blink:
VmaX
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.3
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re: Dat is supergaaf! Wrapp'n!

Berichtdoor MercedesFTW » 09 okt 2011, 21:53

jammer genoeg mogen de voorzijruiten niet donkerder zijn dan.... weet ik veel... maar niet zo heel donker.

anders kun je alles lekker dik blinderen xD
Met vriendelijke groet,

Tom

MercedesFTW
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee

Berichtdoor Thomas » 09 okt 2011, 23:19

geheel mat zwart is zeker wel gaaf denk ik. icm zwarte ruiten absoluut dé maffiacar. (maja of je daar dan trots op wilt zijn???? :P) matt wit of grijs is ook erg mooi! maar ik weet niet hoe dat tot z'n recht komt op een oud model auto.

qua ramen blinderen moet je net geluk hebben dat je niet de verkeerde agenten tegenkomt. voorste zijramen mogen idd maar voor een klein gedeelte geblindeerd worden..
bij mij in de omgeving reed een tijd een volledig geblindeerde nieuwe alfa romeo rond, de auto was eigenlijk verder volledig standaard... ik denk dat dat ook wel een beetje meespeelt, mn gevoel zegt dat een agent eerder achter een mat zwarte 'maffia' benz190 :mrgreen: aangaat dan achter een standaart alfa..
Thomas
Gold Boarder
Gold Boarder

Type wagen: Ander type
Bouwjaar: N.n.b.

Berichtdoor VmaX » 10 okt 2011, 09:33

hehehe ja ik weet dat er een beperking op het % verdonkeren op de voorste zijruiten (en vooruit) zit. Ik zou zelf ook niet (meer) voor een extreme versie gaan want ik ben nog wel een beetje puber maar niet meer zo erg als vroeger ;)
Ik vind wel matzwart er geweldig gaaf uitzien als wrapkleur maar om dichter bij de essentie van mijn eigen auto te blijven zou een matrode wrap wel gruwelijk wreed kunnen zijn, of een design combinatie met mat en glans rood ofzo..
affijn als ik weer echt geld over heb zal ik er eens over nadenken 8-)
VmaX
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.3
Bouwjaar: 1986

Keer terug naar Algemene vragen over jouw W201