Ik ben behoorlijk afwezig geweest deze maanden maar heb dan ook de schuur verbouwd ivm de komst van een nieuwe motorscooter, dat ding was zo breed dat hij de schuur niet meer in kwam dus heb nu een prachtige roldeur aan de kopse kant gemaakt. Ook de motorscooter met veel plezier ingereden en met een maatje van me toch gauw een 2000km weggereden, heerlijk

Wat nog meer, een nieuwe keuken geplaatst met alle bijkomende ellende zoals leidingen verleggen, elektrisch verleggen, tegelen, inwassen en nu met de afwerking bezig, nog 1 weekendje en die klus is ook weer geklaard al heb ik echt niet alles zelf gedaan gaat er toch verdomd veel tijd inzitten. We hebben nog een caravan aangeschaft en de tent verkocht, zaten al 5 jaar te dubben over stacaravan, camper, tent en weet ik het allemaal maar nu toch maar gekozen voor een kleine (Duitse Eriba) toercaravan.
De Benz is niet vergeten, ben de hele week in de avond al aan het cleanen en waxen want ik had hem een beetje te weinig aandacht gegeven. Alleen de motorkap nog en de voorspatborden en hij is weer in showroom staat

Kortom vergeten was ik de club echt niet maar heb het echt veel te druk gehad, de wintermaanden zijn weer voor de Benz, heb nog een deurpaneel te doen

Gr
Erwin