Mijn naam is Alen.
Ik woon en studeer in Rotterdam en ben in mijn zoektocht naar een W201 jullie forum tegen gekomen.
Enkele maanden geleden kwam ik de Mercedes 190E 2.3-16 tegen op het internet en ben er sindsdien helemaal gek van. Ik zou ook graag zoon wagen in mijn bezit willen hebben, maar omdat ik nog een leek ben wat Mercedes auto's betreft wilde ik eerst wat kennis opdoen en tips meepikken van het forum.
Ik heb niet veel geld te besteden (3k-5k) dus hoop dat ik niet een kat in de zak zal kopen en het dubbele bedrag kwijt zal zijn aan reparaties. Vandaar dat ik het forum grotendeels door zal lezen op zoek naar veel voorkomende klachten en aandachtspunten. Jullie zullen mij niet veel zien posten op het forum, omdat ik gewoon te weinig van de wagens afweet

Ik hou dagelijks alle verkoop sites bij en hoop dat ik de wagen van mijn dromen een keer voorbij zie komen voor een zachte prijs. Mocht iemand van jullie iemand kennen die zijn 190E 2.3-16 weg wilt doen, dan hou ik me altijd aanbevolen! Schade en beschadigde stoelen ben ik niet vies van

Groetjes