Ik heb vandaag eindelijk gevonden waar mijn startproblemen vandaan komen.
De vriend van de zus van mijn vriendin... (snappie? xD) is automonteur.
We zijn er samen even naar gaan kijken...
motor op temperatuur laten komen... even wachten... en het slechte starten begint.
Injector er uit gehaald... leiding anders om gezet zodat hij op een zichtbare plek zal spuiten...
Contact erop.... starten -> GEEN BRANDSTOF????
alle leidingen los gehaald... starten.... GEEN BRANDSTOF???
alles weer vast gezet zoals het hoort -> 30 SEC doorstarten en hij loopt weer
naar z'n auto bedrijf heen gegaan ( in de avond uurtjes ofcourse... dat is goedkoper/gratis

Hij begreep dus hoe de motor een beetje in elkaar zat.
Motor net gelopen... druk hoort op het systeem te blijven staan... Meneer draait de brandstoftoevoer slang los... spuit niks uit.... Geen druk, terwijl daar druk op hoort te staan.....
Slang er af laten, auto op het contact... pomp bouwt "druk" op... komt een klein klein klein beetje brandstof uit.
of te wel... de pomp is gewoon kaduuk en hij bouwt geen druk op.
Nu wil meneer nog even het een en andere door meten en zit ik dus met de vraag...
Hoe zit het hele brandstof systeem in elkaar VAN:
De brandstof tank
TOT: de inlaat... dus de kop van de inlaat waar de 4 brandstof buizen uit komen. ik bedoel dus verder niet de brandstof accumulator e.d.
Ook wil ik graag weten wat de druk moet zijn op de brandstof toevoer... dus de druk die de brandstof pomp moet maken.
Deze willen we nameten en daar conclusies uit gaan trekken.
Ik hoor graag meer van jullie

ook bij vragen/opmerkingen/toevoegingen e.d. zeg vooral je ding.
Alvast bedankt !,
Tom