ik weet het normaal doe ik deze dingen niet (@ mods , mag dit blijven ? ) , het betreft een jongen van mijn school die ze as zaterdag België uit willen zetten , ziehier zijn verhaal ...
Bij deze zou ik het verhaal van een Ali Sharafi willen doen. Deze jongeman van 21 jaar wordt zaterdag het land uitgezet naar Afghanistan (waar hij geen familie meer heeft!). Hij is gevlucht voor de oorlog in zijn land en is helemaal alleen naar België gevlucht. Hij heeft integratie cursussen gevolgd in Brussel en heeft daar Nederlands geleerd.
Hij heeft hier 5 jaar kunnen verblijven en heeft hier zijn eigen leven opgebouwd.
Ali heeft hier een eigen huis, zijn rijbewijs voor de auto gehaald, zijn diploma secundair onderwijs gehaald en spreekt vloeiend Nederlands. Ali was altijd een uitmuntende student geweest te Scheppersinstituut te Wetteren. Hij kwam in aanmerking voor de beste Geïntegreerde Proef in Elektronica-Elektriciteit. Hij is sedert 1 augustus opgepakt door de dienst vreemdelingen zaken en is ondergebracht in de gesloten instelling van Brugge. Deze jongeman heeft nooit geen vlieg kwaad gedaan en nu werd hij opgepakt zoals een echte crimineel. Wij( de vrienden van Ali) hopen op deze weg toch iets te kunnen bereiken.
door even op de "vind ik leuk" knop te drukken kunnen je helpen , het duurt 5 seconden om "fan" te worden van de pagina
http://www.facebook.com/pages/Help-Ali/ ... 15?sk=wall