Dat is ook zeker de bedoeling, toen ik de auto kocht vond ik hem wat los aanvoelen over lange hobbels heen etc. Maar toen dacht ik nog; Het is een 1750 kilo zware auto, dus dat zal wel zo horen. Hoe dom kun je zijn om dat te geloven
Eenmaal bij de APK aangekomen, moest er een veer vervangen worden. zo gezegd zo gedaan, blijken er veren van een C- klasse onder te zitten

en die is 500 kilo lichter zo ongeveer..
en dit vind ik te hoog, ik kan nog een rubberen dop kopen die 8 MM is, maar daarmee win je maar 5 MM en da tis hier niet genoeg zoals je ziet

De auto is maar liefst 4 CM omhoog gekomen door 1 nieuwe veer!
V/d winter ga ik kijken wat ik doe, óf ik koop veren van een W210 met een dikke motorisering, en dan avantgarde veren. Of ik zet er 4 veren onder volgens chassisnummer en leer hiermee leven.
Of jullie hebben nog een goed idee
