[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Nick : Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse - 3

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 01 mei 2025, 21:53

Nick

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Stel hier GEEN technische vragen e.d., daar hebben wij een heel forum voor!!!

Re: Nick

Berichtdoor Nick » 15 sep 2011, 10:52

Ja inderdaad. Dat heeft me ook doen besluiten de 200D in Heemskerk aan een ander over te laten. Sterker nog, met pijn in mijn hart heb ik besloten om de 190d-zoektocht op een lager pitje te zetten en op zoek te gaan naar een Lupo 3L (voor de kritische lezer: het vooruitzicht om in die auto terecht te komen was juist de aanleiding om naar een 190D te zoeken).

De 10 a 15 190D's die ik afgelopen weken heb gezien en gereden hebben een rotsvast vertrouwen in de auto opgeleverd, maar om met mijn budget een goed exemplaar te vinden blijkt lastiger dan gedacht. Dan spaar ik liever een jaar of twee door om dan wat hoger in te kunnen zetten.

Ik voel me een beetje verslagen.. :oops:
Nick
Junior Boarder
Junior Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Nick

Berichtdoor Kever » 15 sep 2011, 12:20

Kop op, een Lupo is ook een leuke en slimme auto, mits de bak klopt.
Je redenering over de hoge km-stand, afgezet tegen de hoge prijs en de afschrijving kan ik wel volgen. Je zou zo'n 200D echt alleen moeten kopen als je zeker weet er heel lang mee te gaan doen.

Hopelijk zien we je over enkele jaren hier terug met een waardige 190.Ik heb er zelf ook echt lang over gedaan: alles lezen, precies vaststellen aan welke eisen je auto moet voldoen (welke motor en transmissie, welke opties), de beste bedrijven op een rijtje zetten, het geld gereed hebben. En dan geduldig wachten tot precies díe auto voorbij komt, die je wilt. Dan toehappen en je doet de beste deal.

Veel succes!
Kever
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Vorige

Keer terug naar Even voorstellen Voor W201 en andere C-Klasse