door Sem_190D » 22 apr 2010, 20:01
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik ben ondertussen ook begonnen aan het project. Heb besloten om het zelf te gaan doen, om kosten te besparen maar ook voornamelijk omdat ik het leuk/interessant vindt! Ik heb zelf geen pers of warmstook apparatuur maar ken iemand dicht in de buurt die het lager er wel uit kan halen waarschijnlijk. Dus ben van plan om het wielnaafhuis te demonteren zodat deze onder de pers kan.
Nu heb ik het wiel gedemonteerd evenals de remklauw en de schijf. Volgens mij moet ik nu (of had ik al) de wielnaafmoer losdraaien. Nu is deze bij mij stukgeslagen in de inkeping, tenminste ik neem aan dat dat de moer is, om het losstrillen te voorkomen?! Is het nu de bedoeling dat je dit weer recht slaat zodat je de moer los kan draaien? Mijn dop 32 past er niet op. Op het W123 forum las ik dat er bij die auto's speciaal gereedschap nodig is om de moer los te krijgen, maar in mijn handboek lees ik daar niks over. Iemand advies hier over? Alvast bedankt!
[img size=843]http://www.w201club.nl/images/fbfiles/images/Wielnaafmoer.JPG[/img]
- Bijlagen
-

- Wielnaafmoer.JPG (145.85 KiB) 4795 keer bekeken