Het is nu 02 mei 2025, 20:09
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door Sarin » 29 aug 2011, 23:17
Hoi,
Net terug van vakantie, plm. 3k gereden, uiteraard heeft ze geen misslag gedaan maar ik heb me de hele tijd geërgerd aan een trillende linker buitenspiegel. dit probleem heeft ze al zolang ik haar heb maar nu heb ik me zo groen en geel geërgerd dat ik er toch iets aan wil doen.

Zijn er meer mensen met dit probleem en zijn er misschien oplossingen voor?
Groeten Sarin.
-
Sarin
- Fresh Boarder

-
- Type wagen: 190D 2.0
- Bouwjaar: 1991
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
door MercedesFTW » 30 aug 2011, 06:55
ik denk dat het makkelijkste is om even te controleren of de spiegel wel goed vast gedraaid zit in de deur.
Gewoon even het kapje aan de binnenkant voorzichtig verwijderen met een (platte) schroevendraaier en dan simpelweg de 3 kruiskopjes proberen aan te draaien.
Mocht dit het niet oplossen, misschien ligt het dan wel aan je binnenwerk van de spiegel, maar daar kan ik je weinig over vertellen.
gr
Met vriendelijke groet,
Tom
-

MercedesFTW
- Diamant Boarder

-
- Roepnaam:
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: N.n.b.
- Andere wagens / opmerkingen:
door Bassje » 30 aug 2011, 12:09
Dat had de rechter buitenspiegel van mijn W201 ook. Toen kwam ik erachter dat deze ooit vervangen was voor een imitatie exemplaar. Toen ik daarna beide spiegels heb vervangen voor exemplaren in carrosseriekleur - dus originele spiegels - was het getril weg.
-

Bassje
- Erelid

-
- Roepnaam:
- Type wagen: 190E 2.0
- Bouwjaar: 1990
- Automaat: Ja
door Ruub-ster » 31 aug 2011, 14:11
bij mij trilde enkel het glaasje, dit kwam omdat de houder van het glaasje iets gescheurd was. Deze heb ik gedemonteerd en gekit. Tot op heden zit het nog. Is nu een jaar geleden.
En het is inderdaad vrij irritant.
-

Ruub-ster
- Erelid

-
- Roepnaam:
- Type wagen: 190D 2.0
- Bouwjaar: 1992
- Andere wagens / opmerkingen:
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201