Die kant heb ik zelf ook al op zitten denken. Antwoord van de dealer was onderdeel hebben we niet op voorraad moet speciaal besteld worden, dus ook niet retourneerbaar, breng auto maar en dan geven we wel een prijsopgave.
Bij steronderdelen.nl wordt een vervangings module aangeboden (
http://steronderdelen.nl/ProduktInfo.ph ... W201&Cat=9) met daarbij een rij nummers voor welke het een vervanger is . Daar mijn beide nummers erin vermeld staan ga ik er eigenlijk vanuit dat ze uitwisselbaar zijn, maar misschien is de "nieuwe" module op een andere wijze stuk.
Gisteren nog een tijd lopen zoeken en idd niets kunnen vinden waar vacuum iets mee te doen zou kunnen hebben. Tijdens de zoektocht een zekering er uit laten klappen (nr 10) en wonderwel is ie dan gewoon uit te schakelen met de sleutel. Maarja dat is dus ook niet de oplossing. De zekering klapte er uit na het doorverbindenvan 2 zwarte draden onder het dashboard waarvan duidelijk is dat die aan elkaar horen of hoorde maar doorgeknipt zijn. Deze draad loopt richting de radio en is een niet orginele aftakking. Ben er nog niet zeker van of ie ook echt bij de radio uitkomt.
Geplande activiteiten:
Verder zoeken naar een (nummer) identieke module.
Contactslot opsnorren.
Controlerne waar de zwarte draad naartoe loopt en waarom die kortsluiting veroorzaakt.
Controleren of er sprake kan zijn van een lekstroom ergens vanuit de groep van zekering 10.
Ondertussen heeft helaas het contactslot de geest gegeven, liep ook al niet helemaal soepel. Starten met sleutel is nu starten met schroevendraaier geworden.