[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Koelfan slaat niet aan motor bijna bij 120 graad : Techniek W201 - 2

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 03 mei 2025, 12:37

Koelfan slaat niet aan motor bijna bij 120 graad

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Re: Koelfan slaat niet aan motor bijna bij 120 graad

Berichtdoor MercedesFTW » 23 aug 2011, 22:34

jawel, maar aangezien ik niet zeker weet waar het nou aan ligt, wil ik niet alles gaan vervangen en zo super veel knaken kwijt te raken die ik simpelweg gewoon niet heb

bij deze meneer kon ik dingen om gaan wisselen en kijken of er verandering in komt.
zo zou ik dan het probleem vinden, maar aangezien hij niet reageert valt dat ook alweer weg
Met vriendelijke groet,

Tom

MercedesFTW
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re: Koelfan slaat niet aan motor bijna bij 120 graad

Berichtdoor Fietsensloper » 23 aug 2011, 23:16

Kheb ook is zo'n vaag probleem gehad en toen mocht ik gewoon de onderdelen terug brengen als ik ze niet nodig was bij Mercedes sloop Van Lenten in nieuwleusen. Ook de electronische dingen mocht ik terug brengen.
Nou is dit niet heel dicht bij jou in de buurt zie ik maar wellicht dat er 1 bij jou in de buurt zit die dat ook wel zo wil doen. Je kunt altijd informeren...
*Geld lijkt op vet. Van beide is er genoeg, maar altijd op de verkeerde plaatsen :|
Fietsensloper
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Ja

Vorige

Keer terug naar Techniek W201