@Stefan,
In 1x goed je hebt de hoofdprijs gewonnen!
Ja alleen er op uit is best heerlijk. Sigaartje mee, Muziek mee waar deze dag je hoofd naar staat, vandaag was dat Jazz. En dan je W201 neer zetten voor het Vredespaleis en dan op een bankje de sigaar in de fik steken en genieten van je Benz.
Is het niet zo dat je dan weer wordt lastig gevallen door toeristen of je van hun een foto kan maken. Can you make a picture of us? In front of the pace palace please. Als wel willende Nederlander speel je dan weer gastheer en schiet je even ene foto.
Zo nu terug naar het Bankje met de sigaar om weer weg te dromen bij de W201. BOEM BANG BOF, Brrrr PSssssssss. Komt er een touringcar met Jappen aan. En hij leegt in 1x zijn blik. Al die Jappen dachten dat ik de Mexicaanse griep had.

Ze droegen allemaal een monddoekje net als de tandarts.

Dan zegt die buschauffeur is dat ding van jou?

Haal 'm ff weg wil je?
Ik was met stomheid geslagen

Wie was er nu eerst? dat was ik toch? Het leek WOII wel met die invasie van de Jappen. Daar ging mijn relaxte meeting in mijn alleentje
@Bassje,
Inderdaad is wel eens lekker ja. Allen heb ik altijd de neiging om erg mee te rijden

Als je begrijpt wat ik bedoel

Asl ik wel eens helemaal moe ben dan boeit het me niet hoe een ander rijd en geef me volledig over haha,..