[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Lampjes gordelindicator vervangen : Interieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 01 mei 2025, 21:04

Lampjes gordelindicator vervangen

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Lampjes gordelindicator vervangen

Berichtdoor arend-wim » 04 aug 2011, 20:58

In de interieurverlichting zit ook een gordelindicator. Die werkt bij mij niet, dus ik op onderzoek uit. Nu blijkt dat er geen lampjes inzitten. Ik zie wel 2w staan, maar weet iemand welke lampjes daar in moeten en of ik die lampjes bij AST of Brezan kan halen. De MB dealer is namelijk niet bij de deur. Graag jullie bericht hierover! Alvast dank.
arend-wim
Senior Boarder
Senior Boarder

Type wagen: 190E 1.8
Bouwjaar: 1993
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re: Lampjes gordelindicator vervangen

Berichtdoor HansMercedes » 04 aug 2011, 21:26

Ja volgens mij wel zijn gewoon van die steeklampjes die er in moeten ,vraag wel om 2 watt lampjes grt hans
HansMercedes
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1989

Re: Lampjes gordelindicator vervangen

Berichtdoor arend-wim » 05 aug 2011, 10:29

Beste Hans, bedankt voor de tip.

Ik heb de lampjes gehaald bij een automaterialenzaak. Het bleken zelfs 1.2 watt steeklampjes te zijn. Een klusje van 2 minuten en idd, je doet de deur open en de lampjes knipperen een tijdje. Geinig.

Er kan dus weer een slot op dit stukje.
arend-wim
Senior Boarder
Senior Boarder

Type wagen: 190E 1.8
Bouwjaar: 1993

Keer terug naar Interieur W201