door Mach1JB » 01 aug 2011, 20:58
Hoi Khalid ,
Ik heb deze auto een aantal weken geleden bekeken.
De Carosserie is redelijk netjes , een paar kleine plekjes tevens hier en daar wat kleine plekjes roest ( het bedrijf kan dat wel oplossen maar dan moet er geld bij ).
Het interieur is redelijk te noemen .
Ik heb deze auto laten staan omdat de automaatbak niet schakelde zoals dat zou moeten , tevens zijn n.m.i. alle 4 de schokbrekers versleten.
De wagen zwabberde alle kanten in en is beter te vergelijken met een bolderkar als met een MB. ( ik heb 2 weken geleden een 190D uit 1986 gekocht , deze schakelt als een mes door boter en rijdt en stuurt als een scheermes ) , op de foto ziet de wagen er een stuk beter uit als in het echt.
Het betreft een handelaar die uitsluitend MB doet , hij heeft aardige auto's staan waar hij graag de hoofdprijs voor wil hebben.
Ik heb de eigenaar alleen telefonisch gesproken , zijn poolse monteur ontvangt de klanten ( overigens een hele aardige jongen ).
Let wel , dit kan een primá aankoop zijn , mits de defecten worden opgelost en de roestplekjes worden aangepakt. ( n.m.i. moet de prijs dan ook naar beneden )
P.S. een aantal weken terug zat er ook nog geen nederlands kenteken op.
John
Ipsa scientia potestas est