[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
stoelen en banken : Interieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 23 apr 2024, 13:13

stoelen en banken

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

stoelen en banken

Berichtdoor Velden1 » 01 okt 2009, 17:54

Ik zal het maar niet onder stoelen of banken schuiven (behalve voor m'n vrouw): ik denk erover om mijn beige interieur te vervangen voor een lederen interieur. Nou zijn mijn stoelen nog perfect, dus ze te laten bekleden met leer door een of ander bedrijf (ik heb een goede op het oog in Baarle Nassau) geeft bedenkingen?!

Wat zouden jullie doen: gewoon het originele stoffen interieur houden of voor een passend leer interieur gaan? Of shoppen voor een totaal nieuw lederen interieur? (vaak oud en versleten, terwijl mijn zittingen nog als nieuw zijn).

Iemand een idee of reactie?

Edwin.
Velden1
 


Re:stoelen en banken

Berichtdoor Bassje » 01 okt 2009, 18:54

Ik zou het origineel laten. Omdat jouw auto best uniek is met maar 25000(?)km op de teller. Als je de auto ooit nog eens verkoopt is hij een stuk meer waard als hij nog helemaal origineel is. Als je je stoelen toch met leer zou laten bekleden of er andere in zou zetten moet je eigenlijk ook je deurpanelen vervangen in dezelfde kleur.
Als het mijn auto zou zijn zou ik het origineel laten. :)
Avatar gebruiker
Bassje
Erelid
Erelid
 
Berichten: 10617
Geregistreerd: 13 aug 2008, 22:59
Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee


Re:stoelen en banken

Berichtdoor Velden1 » 02 okt 2009, 09:36

Bedankt voor het advies. Ja, pas 25000km is niet veel. (gekocht toen hij nog maar 19500km had gelopen). Maar hij ziet er echt nog als nieuw uit!

Heb het kunnen achterhalen bij de dealer in Schlieren (Zwitseland) dat de km echt kloppen. Aardige mensen, na een mailtje belden ze de volgende dag terug: auto was van een vaste klant die hem inruilde voor een nieuwe C-klasse. Vervolgens had de auto jaren bij de dealer in het magazijn gestaan. Totdat er een gekke Hollander kwam....

De boekjes w.b. onderhoud klopten ook gewoon. Maar toch wil je het ff checken!?

Maar goed, we zullen eens kijken of het nog eens leer wordt. (ruikt zo lekker).

Groet, Edwin.
Velden1
 


Keer terug naar Interieur W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast