door pjer » 24 jul 2011, 20:42
Beste benzers,
Toch is wel enige voorzichtigheid geboden, ik heb daar ook zelf rondgekeken, auto komen idd uit polen, zijn al vaak gelast krikpunten, onder de motorkap op de bekende plaatsen, op zich niks mis mee, maar het is niet zo dat daar de mooiste auto's vandaan komen, zeker technische staat laat te wensen over. Heb daar zelf interesse gehad in een W124 type 200 , 2. 5 ltr diesel, deze was net binnen km stand ca 387.000 ben hierna 1 week nog eens naar gaan kijken om ook eens proef te rijden toen was km stand 255.000, en het gehele dash board werkte niet, waarbij ik de indruk kreeg dat hierin een ander klokkenspel was gezet, wat kennelijk nog niet goed was aangesloten. verder was deze auto aan beide zijkanten overgespoten, op poolse wijze ( in een stoffig schuurtje denk ik ) en de versnellingsbak werkte ook niet helemaal mee, achteruit rijden was niet mogelijk zonder enig geweld te gebruiken.
En op moment dat wij onze proefrit achter de rug hadden kwam er een klant binnen die verhaal kwam halen, en ook niet helemaal tevreden was over een reeds gedane aankoop.
Dus wees op u hoede, en ben je zelf niet technisch, neem dan iemand mee die er wel verstand van heeft.
En als u toch overweegt een Benz aan te schaffen geef dan liever iets meer uit voor een goede auto bij een vertrouwd adres. ( Het voorportaal )
Een gewaarschuwd man, telt voor twee.
Veel succes op uw zoektocht.