[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Iemand ervaring met Autoplaza Dongen? : Algemene vragen over jouw W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 01 mei 2025, 04:08

Iemand ervaring met Autoplaza Dongen?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen W201 wat niet in een andere forum past.

Iemand ervaring met Autoplaza Dongen?

Berichtdoor hansie_k » 17 jul 2011, 17:18

Middag,

Tijdens mijn speurtocht, ben ik op Marktplaats deze 190D tegen gekomen: 464203099
Heeft iemand ervaring met deze handelaar?
Ik moet er ruim 130km voor rijden, dus wil een beetje voorbereid zijn....

bedankt,
Hans
hansie_k
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Iemand ervaring met Autoplaza Dongen?

Berichtdoor Benz1986 » 23 jul 2011, 06:05

ja!

heb er de mijne gekocht moet eerlijk zeggen aardge man de auto had helemaal geen roest
en lak was ook prima en motor ook 100%.
alleen het eenige nadeel is deze man haalt ze vooral uit polen waar ze geen apk hebben dus
je zal veel slijtage moeten vervangen net als ik zoals handrem kabels remmen en lagers en div.rubbers maar heeft veel staan zeker de moeite om kijkje te nemen.

gr,
Benz1986
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1986

Berichtdoor Ducaton » 23 jul 2011, 17:40

Hallo,ik ben er deze week nog geweest ,hij had er 5 staan en die waren allemaal verkocht.
Ze stonden allemaal gereed om opgehaald te worden,en ze zagen er allemaal redelijk uit,met hier en daar een roestplekje ,maar over het algemeen harde auto's.
wel allemaal best veel kilometers gemaakt.
De verkoper is best een aardige gast,hij zou een hele mooie voor me zoeken maar ik ben al gesteld,ik heb er gisteren een gekocht.
ik zou eerst van te voren even bellen alvorens af te reizen ,wat de voorraad op dat moment is.

groet
Ducaton
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Ja
Andere wagens / opmerkingen:

Berichtdoor pjer » 24 jul 2011, 20:42

Beste benzers,

Toch is wel enige voorzichtigheid geboden, ik heb daar ook zelf rondgekeken, auto komen idd uit polen, zijn al vaak gelast krikpunten, onder de motorkap op de bekende plaatsen, op zich niks mis mee, maar het is niet zo dat daar de mooiste auto's vandaan komen, zeker technische staat laat te wensen over. Heb daar zelf interesse gehad in een W124 type 200 , 2. 5 ltr diesel, deze was net binnen km stand ca 387.000 ben hierna 1 week nog eens naar gaan kijken om ook eens proef te rijden toen was km stand 255.000, en het gehele dash board werkte niet, waarbij ik de indruk kreeg dat hierin een ander klokkenspel was gezet, wat kennelijk nog niet goed was aangesloten. verder was deze auto aan beide zijkanten overgespoten, op poolse wijze ( in een stoffig schuurtje denk ik ) en de versnellingsbak werkte ook niet helemaal mee, achteruit rijden was niet mogelijk zonder enig geweld te gebruiken.

En op moment dat wij onze proefrit achter de rug hadden kwam er een klant binnen die verhaal kwam halen, en ook niet helemaal tevreden was over een reeds gedane aankoop.

Dus wees op u hoede, en ben je zelf niet technisch, neem dan iemand mee die er wel verstand van heeft.

En als u toch overweegt een Benz aan te schaffen geef dan liever iets meer uit voor een goede auto bij een vertrouwd adres. ( Het voorportaal )

Een gewaarschuwd man, telt voor twee.

Veel succes op uw zoektocht.
pjer
Junior Boarder
Junior Boarder

Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1985

Keer terug naar Algemene vragen over jouw W201