[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Reactie stangen achter : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 27 apr 2024, 13:13

Reactie stangen achter

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Reactie stangen achter

Berichtdoor Spaansen » 23 jul 2011, 10:25

Ik zit er aan te denken om aan de achterzijde alle reactie stangen te vervangen

maar er zijn nog geen grote problemen met die ik nu heb

ik heb goede ervaringen met imitatie onderdelen van ebay.de dan ben ik voor een complete set 120,- kwijt geloof iets van 8 reactie stangen incl bouten en moeren stelbussen

ik weet dat hij dan ook weer uitgelijnd moet worden

knapt de auto hier van op ?????

ooo nog een vraag hij stuitert wat op de versneling met wegrijden zijn me hardy's dan aan vervaning toe zijn nog heel en zonder scheuren????

bedankt alvast voor jullie reactie's
Avatar gebruiker
Spaansen
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 1819
Geregistreerd: 31 dec 2010, 21:25
Woonplaats: Lelystad
Type wagen: 190E 2.3-16
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten