[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Motorkap : Carrosserie & Exterieur W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 27 apr 2024, 07:22

Motorkap

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Motorkap

Berichtdoor Djoeri » 10 jul 2011, 08:10

Ik wil graag mijn motorkap vervangen omdat hier een paar lelijke butsen en roestpitten inzitten. Nou heb ik er een gevonden op internet, deze is van een 16V uit '84. Ik ben gisteren even wezen kijken bij de verkoper de kap zag er netjes uit, alleen vertelde hij dat deze misschien toch niet zou passen. De kap heef aan de achterzijde een verbrede rand en liep iets door, waardoor deze tegen mijn ruitenwisser aan zou komen. Hij wist het niet zeker. Wie kan mij dit wel vertellen? Het is voor een 190D uit '89

Ps: Heeft/weet iemand een chassisnr uit dat bouwjaar/serie misschien dat ik het kan vergelijken in EPC.
Liever een Ster op mijn grill dan in mijn voorruit.
Avatar gebruiker
Djoeri
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 54
Geregistreerd: 23 apr 2011, 13:51
Woonplaats: Almere
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur W201

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast