heeft altijd lekker gelopen op LPG en benzine .
de laatste maanden liep deze niet lekker stationair meer op LPG.
begon ook meer te verbruiken van 1 op 9 naar 1 op 7 .
van alles door me heen gegaan .
door schudden motor dacht ik nou het zullen de motor rubbers wel zijn .
door hoog verbruik dacht ik bougies, en evenetueel verdamper defect.
zelfs het verstellen van de rotor merkte ik geen verschil.( wel vreemd) .
stationair met LPG op z'n rijkst afgesteld en op caberateur zo hoog mogenlijk afgesteld ( kwam net op 700 toeren , bleef het een probleem.
na kleppen stellen meteen stationair over de 1100 toeren , deze weer terug gestelt naar 800 toeren ,
ook de verdamper weeer geheel terug moeten stellen .
loopt nu als een zonnetje ( op een tik na bij de achterste bougiekabel )
deze moeten dus nog vervangen worden.
bij het stellen van de kleppen waren er twee uitlaatkleppen zo strak afgesteld dat ik er bijna geen beweging in kon krijgen ...
nu alles goed staat heb ik naar mijn gevoel een compleet nieuw motortje ..
ik ben voorlopig weer een gelukkig mens
