Martin is dus de naam, bijna 32 jaar oud

Sinds kleins af aan al gek op auto's en dan vooral van Mercedes en BMW (mag ik die laatste hier noemen??

Mijn auto geschiedenis is als volgt;
- Volkswagen Golf II GTI 16V '86
- Renault Clio 1.4 RN '94
- Volkswagen Golf III 1.6 74kw Atlanta Sport '96
- Opel Astra 1.7 DTI '01 (zakelijk)
- BMW E36 318is sedan M-pakket '96
- Seat Ibiza 1.9TDI Sport-X '04 (zakelijk)
- BMW E36 318i Touring Sport Edition '99
- BMW E36 320iA Exclusive Edition '97
De laatste is dus mijn huidige auto en die bevalt echt heel goed. Zelf geïmporteerd uit Dld. Afkomstig van de eerste eigenaar en had op dat moment 91.xxxkm gelopen.
Maar!!! Zoals jullie zien nog nooit een Benz gehad.
Omdat mijn pa een aardig aantal "sterren" heeft gehad ben ook ik wel een beetje Mercedes-fan geworden in de loop der jaren.
Waarom de W201 dan?? Omdat ik nog goed weet dat ik als klein mannetje bij pa achter in de 190D van '88 zat en dat helemaal geweldig vond. Mijn pa had een Mercedes!

Nu kreeg ik afgelopen week een 190E 1.8 Class van 1993 aangeboden. Origineel NL-auto met rond de 180k op de teller. Blauw Karo erin en zilver van kleur aan de buitenzijde. 15" putdeksels erop.....gewoon super dus!!
Alleen twijfel ik of ik geen spijt ga krijgen als ik van een E36 met 6-cilinder automaat naar een 1.8 4-cilinder handbak ga die ook nog weer 4 jaar ouder is.
Dus ik ga me eens op het gemak inlezen hier en als mensen tips etc hebben, please let me know!!
Groeten,
Martin