YESSSSS, het is gelukt. Heb een nieuwe verdeelkap + rotor + bobinekabel + bougiekabels voor 121,- euro, allemaal top spul. En het overzetten was een makkie. Als eerste heb ik het luchtfilter verwijderd. Zat met 2 schroeven vast en aan de achterkant, richting het raam zeg maar, zit een sleuf wat om een schroef zit. Dus het luchtfilter, nadat je hem hebt losgeschroefd, wat naar je toe trekken om uit de sleuf te komen en los is tie. Verder ook even een luchtfilterslang losgekoppeld om beter bij de bougiekabels te komen. De bougie kabels ziten achter een bescherm sleuf. Deze laat zich eenvoudig demonteren. Het heeft een klik systeem. Ik heb de bougie kabels er nog niet afgehaald, maar op de oude verdeelkap laten zitten. Na het verwijderen van de oude verdeelkap (waar ik dus de kabels op heb laten zitten) heb ik de rotor gedemonteerd. De nieuwe rotor erop en toen de nieuwe verdeelkap geplaatst. De oude bogiekabels precies zoals ze zaten terug geplaatst op de nieuwe verdeelkap. Pas daarna de nieuwekabels 1 voor 1 overgezet. Makkie! Dat ik daar zo moeilijk over heb gedaan

Hij loopt veel beter! Rustiger en lijkt ook sneller te reageren. Nu nog even afwachten met de koude start en nat weer, al hoewel ik in het laatste niet zoveel zin heb, god, wat is het zonnetje van de afgelopen dagen toch heerlijk!
Zoals beloofd wat foto's