[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Middenconsole vervangen maar werkt dastboardverlichtig niet : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 02 mei 2025, 07:26

Middenconsole vervangen maar werkt dastboardverlichtig niet

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Middenconsole vervangen maar werkt dastboardverlichtig niet

Berichtdoor rana » 02 maart 2011, 22:24

Ik heb pas maand geleden een 190D 1986 gekocht.
Ik heb wat veel onderdelen van deze auto al vervangen. Remklauwen, Blokken, ruitenwissermechanisme, Draagarmen enz.
Vandaag heb ik de middenconsole vervangen. maar nadat ik dat vervangen heb werkt de dashboard verlichting niet meer. Middenconsole verlichting deed er al niet. Nu wordt het helemaal donker in de auto. alle luchtslangen en kabels weer gecontroleerd maar kan niks vinden. zekeringen zijn er ook allemaal goed.
Net heb ik gekeken dat tijdens het middenconsole vervangen de knop van dagteller is stuk. weet niet hoe maar ik denk dat niks te maken heeft.
Ik verwacht hier uw hulp.
rana
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re: Middenconsole vervangen maar werkt dastboardverlichtig niet

Berichtdoor HansMercedes » 02 maart 2011, 23:18

je zei al dat je knop van de dagteller stuk was . probeer even of je de linker knop kan draaien want dat is namelijk gelijk de lichtdimmer van je dachbord grt hans
HansMercedes
Diamant Boarder
Diamant Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.6
Bouwjaar: 1989

Berichtdoor rana » 04 maart 2011, 07:34

gemaakt, ik hem de plus kabel van dimlicht schakelaar met de plus van middenconsole gekopeld. Nu werkt het alles prima.
rana
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Type wagen: 190D 2.0
Bouwjaar: 1986

Berichtdoor Bassje » 04 maart 2011, 15:28

Gefeliciteerd. Wil je je nog even voorstellen op het forum?
Bassje
Erelid
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja

Keer terug naar Techniek W201