[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Rustig hier! : Andere dingen W201 en andere C-Klasse

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 30 apr 2025, 22:26

Rustig hier!

Praten/kletsen over andere dingen in het leven

Rustig hier!

Berichtdoor renegade » 27 feb 2011, 23:04

Ik weet wel dat Mercedes heel betrouwbaar is, maar gebeurd er nu helemaal niets in mercedesland :o
Ik heb zelf een afneembare trekhaak gescoord en een achterbumper van een 2.3 16v :laugh:
Ook de middenconsole komt morgen of overmorgen binnen :mrgreen:
Heb al een nieuw stuur gemonteerd en ga morgen verder met de trekhaak eerst netjes te maken, zal foto's maken en deze komen dan in het logboek en bij het how to topic hoe een trekhaak te monteren ;)
Verder heb ik een rustig weekendje achter de rug, is ook wel lekker op zijn tijd na 2,5 jaar verbouwen pffffff.
Ga verder film kijken en alvast weltrusten ;)
renegade
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1987
Automaat: Ja
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Re: Rustig hier!

Berichtdoor Bassje » 27 feb 2011, 23:10

Dit topic gaat naar het subforum 'andere dingen'. Daar past het meer dan in 'algemeen'.
Bassje
Erelid
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 190E 2.0
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee

Keer terug naar Andere dingen W201 en andere C-Klasse