Mannen,
Ik ben van plan morgen de oplossing voor het aanlopen op de wielkast te creeren!
Maarten wees me erop mischien het spatbord iets naar buiten te laten brengen, en dit lijkt me een mooie oplossing.
Ik ben er alleen nog niet helemaal zeker van hoe dit nu in zijn werk gaat? mischien zijn er onder ons leden die hun spatbord in combinatie met hun bumper wel eens hebben gedemonteerd en mij erop kunnen wijzen wat er nu bedoeld word.
Het origineel in het Engels kun je vinden op:
http://190rev.net/forums/showthread.php?t=35298
Mijn engels is niet heel goed maar heb het ongeveer kunnen vertalen!
Het stappenplan! (wijs me erop wanneer het niet klopt!)
-1 Demonteer het knipperlicht, schroef de plastic schroeven los en haal het knipperlicht eruit. draai vervolgens de schroef onder het knipperlicht los
-2 Verwijder de zijwaartse bumper schroef, deze zit in de wielkast. Laat het plastic bescherm gedeelte in de wielkast zitten.
-3 Draai de 2 bouten achter de bumper los
- 4 Trek de bumper iets omlaag, en draai de bout die het spatbord met de bumper verbind los
-5 Draai de bout die onder het knipperlicht zit los (de bout die het spatbord met de auto verbind
-6 Draai de bout in de hoek van de koplamp los van het paneeltje
-7 Plaats de grote buffer/bus achter het spatbord van de bout in stap 4
-8 Plaats de kleine buffer/bus en schroef op de plek van de schroef in stap 5
- 9 Plaats de originele schroef die we los hebben gemaakt in stap 6
-10 Plaats de grote buffer/bus op de plaats van stap 2
-11 Bevestig de bumper terug met de 2 overgebleven schroeven..
Toelichting op de afbeelding
- De onderdelen 68-71-65 lijken mij stap 2 en 10
-De onderdelen 62-59 lijken mij stap 5 en 8. Waar zit deze schroef precies dat kan ik er niet helemaal uit opmaken?
- Zit onderdeel 50 gewoon los of hoort hier ook bout in? stap 7?
Wie kan mij helpen om dit duidelijk toe te lichten en of het klopt met de positie van de bouten.
Ik begrijp de bout achter de zijkant van mijn bumper. dit zal dus 62 zijn met daartussen een grote spacer 50? verder zie ik geen bouten waarmee hij vast zal zitten. of zitten deze direct onder mijn knipperlicht?
- Ik neem aan dat 1 grote buffer voor de bumper is (om de bumper ook mee naar buiten te brengen. of zie/begrijp ik dit verkeerd
gr