Vandaag was het weer een prachtige avond en moest natuurlijk weer met de 2.6 op pad. Had jullie na het behalen van het kenteken nog wat foto's belooft. Had niet de canon bij me maar, de Telefoon en moet zeggen dat de Samsung ook best mooie plaatjes maakt voor een telefoon

Ik heb de olie en motor heel relaxt warm gereden. Toen al dat oude ijzer op temperatuur was heb ik dat pedaal wat rechts onderzit even gevloerd. Ik reed eventjes 200km/u en keek in mijn spiegel zat er een VW GOLF R32 te bumperkleven

Bij 200km/u was het nog niet op voor de 2.6 Lorinser maar, het verkeer werd te druk. Dus heb ik me weer aan de snelheid gehouden.

Het was weer een heerlijke ervaring. Die auto ligt als een huis op de weg en bij die hoge snelheid is hij prima te besturen, ook het remmen viel niet tegen. Dea cceleratie vind ik fenominaal. Die 200km/u op de teller was zo bereikt en het motor geluid doet je oren goed

De 2.6 Lorinser berijden is uhhh VERSLAVEND

Nu dan nog wat fototjes van vanavond. (zal ook eens een filmpje maken en dit op youtube proberen te plaatsen

Groet, Arno