OPGELOST !!!!
Hier even een uitleg wat ik gedaan heb.
Het probleem was dat de auto er onderweg mee was gestopt en kreeg hem niet meer aan de praat.
De ANWB is er bij geweest en zei dat de onstekingsmodule kapot was.
De wagen is afgesleept door een bergingsberijf en thuis voor de deur gezet.
Toen ben in zelf gaan meten en kwam er achter dat er op de bobine ongeveer 6,5 volt stond in plaats van 12 volt.
En in de zekeringen kast gaven de zekeringen 7 t/m 13 ook die lage spanninng aan, de rest gaven een normale spenning aan.
Dus toen heb ik de bobine even aansloten met een draad rechtstreeks op de accu en de motor liep weer als een zonnetje.
Toen heel veel aan het meten geweest om het probleem te vinden.
Via het schema kwam ik er achter dat er geen relais tussen zitten, maar dat de bobine rechtstreeks geschakeld was door de contactslotschakelaar.
Ik heb toen het contactslot uitgebouwd en de schakelaar gemeten, en daar zat dus het probleem.
Ik heb de schakelaar helemaal uit elkaar gehaald en eens goed naar de zilveren contacten gekeken en die waren wat vervuild.
Ik heb de contacten gereinigd en de schakelaar ook maar gelijk even gesmeerd en weer gemonteerd.
En alle spanningen waren weer in orde en wagen rijd weer als een zonnetje.
Ik hoop dat ik met dit verhaaltje ook weer een ander kan helpen die ook eens tegen dit probleem aanloopt.
Groeten Ed.
P.s. bedankt voor het meedenken.