[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
motor 190/190E : Techniek W201

W201Club.nl

Alles over de Mercedes W201

Het is nu 01 mei 2025, 21:44

motor 190/190E

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

motor 190/190E

Berichtdoor avlaar » 30 jan 2011, 11:57

Hallo ik heb een 190 carburator uitvoering bj 86 automaat nu heb ik schade aan de voorkant (spatbord/koplamp enz.) nu heb ik er een schade 190E bl 93 automaat bijgekocht voor onderdelen en ik wil eigenlijk ook de motor met bak omwisselen want de motor v/d 190 carburator loopt niet echt goed wat moet ik nu samen met de motor omwisselen ( ik bedoel computer/bedrading/enz.)
Groet Adrie
avlaar
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Type wagen: 190E 1.8
Bouwjaar: 1983
Automaat: Ja
LPG: Ja
Andere wagens / opmerkingen:

Re: motor 190/190E

Berichtdoor Bigidiot » 30 jan 2011, 13:28

tot 89 kun je zo alle benodigde kabelbomen overzetten in je zekeringskast maar daarna weet ik niet zeker vanaf die jaren is er wat veranderd maar wat precies weet ik niet zo.
maar ja je hebt alles dus moet het geen probleem zijn als je veel moet over zetten
voor het oude systeem van/tot 89 heb ik de draadboom en computer wel voor injectie wat zeker in je huidige zekeringskast past ook de bijbehorende injectie delen heb ik. heb de injectie dus uit de 85er gehaald(ook automaat)en op dat blok heb ik dus weer het carburateur gedeelte gezet.ik mis alleen de hevel op mn carburateur inlaat voor de kikdown mocht je dat los willen verkopen heb ik wel intressemanders mnaken we het.
Alles wat ik in in deze wereld heb zijn mijn ballen en mijn woord en ik breek ze voor niemand!
Bigidiot
Gold Boarder
Gold Boarder

Type wagen: 190
Bouwjaar: 1992
Automaat: Nee
LPG: Nee
Andere wagens / opmerkingen:

Keer terug naar Techniek W201