Bij de dealer heb je altijd alles passend: elk godvergeten rubbertje is te bestellen aan de hand van je chassisnummer.
Je hebt altijd origineel spul, dat wil zeggen, dezelfde kwaliteit als toen je 190 de fabriek verliet

Op de lange termijn krijg je ook nog een leuke korting én die mensen hebben verstand van je auto, dus als je bijv. je slot in je kofferbak gaat vervangen, dan weten hun als het goed is dat daar ook een rubbertje op zit.
Sowieso heb ik goede ervaringen met de dealer! je mag best weten, ik haal zelfs mn ruitensproeivloeistof bij de Mercedes-Benz dealer

lachen toch?
Veel mensen denken dat het gruwelijk duur is, maar als jij bijv. een nieuwe pookhoes nodig hebt, wordt je op marktplaats doodgegooid met 'originele' Mercedes hoesjes. Voor een euro of 12 komt zo'n ding jou kant op met 6,50 verzenden.
Bij de Mercedes-benz dealer krijg je de juiste (ja er zijn verschillende) én kost ie maar 10 euro. En thats it
En je auto behoudt originaliteit. Dat is voor mij ook een grote reden. En ik denk voor velen hier.